دستگاه آر اف RF خانگی RF EMS 2021

0
از 0 رای

0دیدگاه

ایفوریا هوم
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه ایفوریا هوم
1,812,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

دستگاه آر اف RF خانگی RF EMS 2021

دستگاه آر اف RF خانگی RF EMS 2021 یا همان دستگاه لاغری خانگی،با بهره گیری از فناوری ار اف RF و امواج اولتراسونیک ، یک انتخاب بسیار عالی و هوشمندانه برای از بین بردن مشکلات پوستی،چربی اضافه پوست رفع سلولیت ها،فرم دهی بدن،از بین بردن سلولیت ها و تحریک عضلات پوست با امواج اولتراسونیک به عنوان یک دستگاه لاغری خانگی چند منظوره با قابلیت افزایش جریان گردش خون ،افزایش متابولیسم پوست،از بین بردن چین و چروک ها و همچنین جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید عمل می کند.

دستگاه آر اف RF خانگی RF EMS 2021

یکی از مهمترین کاربرد آر اف در سفت کردن پوست و درمان شلی پوست است. در واقع آر اف این قابلیت را دارد که یک لیفتینگ بدون جراحی برای پوست ایجاد کند. این تاثیر در دو زمان متفاوت ظاهر می شود یکی چند روز بعد از آر اف و یکی سه تا چهار هفته بعد که اثر دوم چندین سال دوام دارد. این اثر آر اف به قدری واضح است که میتوان از آن برای بالا بردن ابرو و درمان افتادگی پلک هم استفاده کرد.

دستگاه آر اف RF خانگی RF EMS 2021

یکی از کاربردهای مهم آر اف سفت کردن غبغب و ناحیه فک می باشد. این اثر بخصوص در خانمها بسیار چشمگیر است به طوری که بعد از یک یا دو جلسه واضحاً از سفت شدن غبغب و ناحیه فک ابراز رضایت دارند.

آر اف برای سفت کردن پوست گردن نیز عالی عمل میکند. با توجه به نازکی پوست گردن میتوان گفت که آر اف برای سفت کردن پوست گردن بدون رقیب است.

ویژگی های دستگاه:

 از بین بردن سلولیت های پوست

 رفع چربی های اضافی در نواحی صورت و بدن

 شکستن چربی های نواحی شکم

 از بین بردن چربی ها بدون ایجاد افتادگی یا شلی پوست

 افزایش متابولیسم و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

 افزایش جریان گردش خون در سطح پوست

 فرم دهی صورت و بدن

 لاغری و کاهش سایز بدون ایجاد چین و چروک روی سطح پوست

اصالت کالا: اصل

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه