سرم ضد لک ویتامین سی باله آ

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ضد لک
  • روشن کننده قوی پوست
  • کاهش چروک های پوستی
  • حفظ ظاهر و سفتی پوست
ایفوریا هوم
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه ایفوریا هوم
287,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

سرم ضد لک ویتامین سی باله آ

سرم ضد لک ویتامین سی باله آ سرمی است که استفاده از آن تاثیر بسیاری بر از بین بردن لک های پوستی شما دارد. این سرم ضد لک باله آ به واسطه دارا بودن ویتامین سی به طور کلی باعث بهبود تناژ رنگی پوستی شما می شود. با این حال سرم ضد لک ویتامین سی باله آ علاوه بر درمان لک های پوستی، برای پوست شما مزایای بسیاری دارد. شما با هر نوع پوستی می توانید از این سرم باله آ استفاده فرمایید و از مشاهده تاثیرات آن بر روی پوستتان لذت ببرید.

سرم ضد لک ویتامین سی باله آ

سرم ویتامین C یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است که در بازار مشتری زیادی دارد. همچنین، محصولی کلیدی برای داشتن پوستی نرم، صاف، یکدست و درخشان است.

با اینکه ممکن است شما از ویتامین c در رژیم غذایی خود استفاده کنید. اما، تضمینی نیست که این مواد به پوست‌تان برسد. استفاده از سرم و سایر محصول‌های موضعی بهترین روش مستقیم برای رساندن ویتامین به پوست است.

سرم ضد لک ویتامین سی باله آ

ویژگی های محصول:

حفظ رطوبت در سلول های پوستی
آنتی اکسیدان قوی
ضد لک
روشن کننده قوی پوست
کاهش چروک های پوستی
درمان التهاب
حفظ ظاهر و سفتی پوست

اصالت کالا: اصل

نحوه ی استفاده:

برای استفاده از این سرم باله آ باید ابتدا پوست خود را با شوینده ای مناسب بشویید. سپس چند قطره از سرم را بر روی پوست صورت و گردنتان بریزید. بعد با انگشتانتان به آرامی سرم را بر روی پوستتان ماساژ دهید تا سرم تمام سطح پوستتان را پوشش بدهد و جذب شود.

 

به محصولات مراقبت پوست بیشتری نیاز دارید؟بر روی متن کلیک کنید.

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه