ژل آبرسان لتفور مدل هیدروبوست

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  •      آبرسان بسیار قوی
  •     درمان خشکی پوست
  •     لیفتینگ و رفع شلی پوست
  •     مناسب برای ماساژ درمانی
ایفوریا هوم
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه ایفوریا هوم
411,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

ژل آبرسان لتفور مدل هیدروبوست

ژل آبرسان لتفور مدل هیدروبوست یکی از بهترین راه حل ها برای رفع مشکلات پوستی که اکثر افراد از آن رنج می برند خشکی پیش از حد پوست است.مهم ترین فواید استفاده از ژل آبرسان هیدروژل لتفور رفع خشکی پوست است.

استفاده از ژل Letfour  باعث می شود تا بافت های پوست شما به شکل کامل عمقی آبرسانی شود.همانطور که اشاره شد از این ژل می توان برای آبرسانی عمقی پوست صورت از طریق دستگاه های مورد استفاده برای درمان پوست مانند دستگاه هیدرودرم هایفرکونسی هیدروفیشیال پلاژن. اولتراسونیک درمااف قلم های پلاسما قابل استفاده است.ژل آبرسان هیدروژل لتفور یگ ژل نرم کننده و آبرسان ملایم است.

ژل آبرسان لتفور مدل هیدروبوست

برای از بین بردن رفع خشکی پوست چین و چروک رفع لکه های پوستی و ترمیم و بازسازی پوست مرده قابل استفاده است.علاوه بر این از ژل آبرسان هیدروژل مدل هیدروبوست بعد از لیزر موهای زائد، تتو ریموال، جوانساز، آر اف میکرونیدلینگ و قلم های میکرونیدلینگ برای رفع خشکی پوست هم می توان استفاده کرد.

مشکل خشکی پوست از مشکلاتی است که امروزه بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. خوشبختانه، شرکت لتفور محصولی با نام هیدروبوست (Hydro Boost) به بازار عرضه کرده است که به عنوان یک آبرسان قوی شناخته می‌شود. این محصول از هیدروژل با کیفیت تشکیل شده و می‌تواند خشکی پوست را رفع کند و همچنین برای رفع لکه‌های پوستی، چین و چروک‌ها، ترمیم سلول‌های مرده پوست و حتی ماساژ پوستی در خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ژل آبرسان لتفور مدل هیدروبوست

ویژگی های محصول:

آبرسان بسیار قوی
درمان خشکی پوست
جوانساز و رفع چین و چروک
لیفتینگ و رفع شلی پوست
مناسب برای ماساژ درمانی
دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
دارای برچسب اصالت کالا
مناسب استفاده با دست به صورت مالشی و جذبی
مناسب استفاده با دستگاه های درمااف، اولتراسونیک، هیدرودرمی، های فرکانسی، میکرونیدلینگ و…

اصالت کالا: اصل

نحوه ی استفاده:

استفاده از این ژل بسیار ساده است در ابتدا باید کل پوست مراجعه کننده را به صورت کامل تمیز کنید.بعد یک لایه ی نازک از ژل ابرسان هیدروژل لتفور بر روی پوست قرار دهید و بعد با کمک دستگاه هایی که پیش تر ذکر کرده ایم

ژل را بر روی پوست ماساژ دهید با اینکار جذب محصول به شدت افزایش پیدا می کند.

 

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه