کوکتل ترمیم جای جوش و سوختگیCTS ژنوسیس

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • بازسازی سریعتر بافت آسیب دیده
  • افزایش ضخامت لایه های جداگانه پوست
  • تسریع در تولید کلاژن و تقویت لایه پایه پوست
ایفوریا هوم
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه ایفوریا هوم
845,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

کوکتل ترمیم جای جوش وسوختگیCTS ژنوسیس

کوکتل ترمیم جای جوش وسوختگیCTS ژنوسیس یک فرمولاسیون منحصر به فرد و متمرکز که توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد – کیفیت دارویی – که برای حل مشکلات پوستی مانند زخم ، چین و چروک ، تغییر رنگ ، آسیب UV ، کم آبی توصیه می شود. آمپول ها استریل هستند ، فاقد مواد نگهدارنده هستند. فرمول غنی از پپتیدهای ارزشمند و آنتی اکسیدان های پیچیده هستند.

کوکتل ترمیم جای جوش وسوختگیCTS ژنوسیس

این دارو سلول های جدید پوست را فعال می کند وساختار الیاف کلاژن و الاستین را تشکیل میدهد وپوست رابه حالت اولیه برمی گرداندمحصول دارویی با کیفیت بدون فاقد مواد نگهدارنده ، مقدار PH مربوط به PH پوست ، مجموعه غنی از مواد فعال می باشد این محصول با استفاده ازمیکرونیدلینگ عمل تولیدکلاژن و الاستین را انجام میدهد و به شدت پوست را بازسازی و تجدید می کند.  از این محلول میتوان برای بهبود ، جای زخم ، علائم کشش ، چین وچروکهای  پوست ، اسکار آکنه. استفاده کرد

یک دانستنی کوچک: سایتوکاین ها مولکول های پروتئینی هستند که بر رشد ، تکثیر و تحریک سلول های دخیل در پاسخ ایمنی تأثیر می گذارند.

باتوجه به دارابودن مواد سایتوکاین ها ممکن است به طور انتخابی پاسخ سلولی را تحریک کنند و در نتیجه یک سیستم پیوند سلولی بسیار موثر اما بسیار پیچیده و حساس ایجاد کنند.

کوکتل ترمیم جای جوش وسوختگیCTS ژنوسیس

سایتوکاین ها و پوست سایتوکاین ها در نقاط مختلف بدن تولید می شوند. سیستم ایمنی بدن در اینجا نقش کلیدی دارد اما سایتوکاین ها نیز توسط کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها تولید می شوند. برای لوازم آرایشی مهمترین آنها سایتوکین هایی هستند که روی پوست عمل می کنند.

کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها یک پیش ساز معروف به IL-1 تولید و ذخیره می کنند که در اثر آسیب آزاد شده و سپس  به آنزیم ها تبدیل می شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که رساندن سایتوکاین ها به پوست می تواند رشد و بازسازی سلول های پوست را تحریک کند.

کوکتل ترمیم جای جوش وسوختگیCTS ژنوسیس

ویژگی های محصول:

  • بازسازی سریعتر بافت آسیب دیده
  • افزایش ضخامت لایه های جداگانه پوست
  • تسریع در تولید کلاژن و تقویت لایه پایه پوست
  • تأثیر مثبت بر استحکام و کشش ،
  • تحریک ترشح سبوم
  • اصالت کالا: اصل

 

برای دیدن سایر کوکتل های موجود در فروشگاه بر روی متن کلیک کنید.

 

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه